Bu Blogda Ara

22 Ekim 2013 Salı

Clinique Online Alışverişim


Bayram sonrası postundan merhaba;) En son yaptığım Clinique online alışverişi bugün blogda. İtiraf ediyorum; bu alışverişi sadece 'Black honey' isimli tester ruj için yaptım! Yanlış anlaşılmasın; lüzumsuz bir şey almadım. İhtiyacım  olabilecek, önceden de kullandığım nemlendiricimi yedekler kadrosuna dahil ettim! 


İyi ki de öyle yapmışım diyorum. Bu ruj bir harika dostum! Kargom cumartesi günü bana ulaştı, rujumu pazar günü derhal kullandım ve bayıldım! 

En kısa zamanda sonbahar makyaj örnekli yazısını yazmayı planlıyorum. 

Diğer tester da şurada bahsettiğim setten çıkan el ve tırnak kreminin mini boyu. Bütün kışı bu el kremiyle geçirebilirim; o derece sevdim. Onun da yazısı yakında.


Clinique online'da süper kampanyalar,testerlar var. Mesela şu anda 150 TL'lik alışverişe harika bir set armağan ediyorlar. İncelemek için tık tık. Ben mi? Yok, artık hedefim yılbaşı koleksiyonları. O nedenle Clinique online ve türevi kozmetik alışverişlerinden bir süre uzak duracağım. Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar