Bu Blogda Ara

4 Mayıs 2014 Pazar

NOTD: NOTE Cosmetics 12 Rose Nude


Herkese merhaba! Sizlere şurada tanışma hikayemi anlattığım NOTE COSMETICS markasından seçtiğim oje bugün bizlerle. Aldığım günden beri sıkça kullandım ve artık yorum yapabilecek kıvamdayım. Hadi gelin hep birlikte 12 numaralı Rose Nude ojeye yakından bakalım! 

Açıkçası Tunalı Pino Parfümeri'nin Note Cosmetics ojelerle dolu sepetini epeyce bir eşeledim. Daha çok bordolu, morlu, kırmızılı koyu renk ojeler vardı. Bense bahara ve yaza yakışacak açık bir ton seçtim. 

12 numaralı Rose Nude oje harika bir gül kurusu. Tek katta bile oldukça opak. İkinci katı uyguladığınızda ise şişedeki rengi homojen bir şekilde elde ediyorsunuz. Aşağıda da iki kat uygulanmış halini görmektesiniz. Parlak bitişli, ışıl ışıl bir oje. 




Fırçası da tam sevdiğim gibi kalın. Bu fırça sayesinde uygulama yapmak oldukça pratik. Ayrıca oje hızlıca kuruyor. Fazla uğraşmadan harika tırnaklara kavuşuyorsunuz. 

Dayanıklılığı da benden tam not aldı. 3. günün sonunda bile parlaklığı da soyulmaya olan direnci de gayet başarılıydı. 




Fiyat/ performans açısından baktığımızda da gene bu oje alkışı hak ediyor. 2,5 TL'ye satın aldığım bir ojenin bu kadar rahat uygulanan, çabuk kuruyan, parlaklığını ve opaklığını uzun süre koruyan özellikleri takdire şayan.


Note Cosmetics'in oje renk kartelası çok geniş. Buraya tıklayarak diğer renklerini de inceleyebilirsiniz. Ben de en kısa sürede Pino Parfümeri'ye ışınlanıp diğer ojelerini koleksiyonuma ekleyeceğim. 

Sevgiler. 

1 yorum:

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar