Bu Blogda Ara

31 Temmuz 2014 Perşembe

Darphin Stimulskin Plus Göz Kremi


Herkese merhaba! Bugün blogda bir bakım ürününü ağırlıyorum. Darphin Ankara lansmanında hediye edilen Darphin Stimulskin Plus Göz Kremi bugünkü konuğumuz. Darphin'in Arjantin Caddesi Cafemiz'de gerçekleştirdiği güzel lansmanını okumayanlar varsa onları şuraya alalım;) 

Ürünü uzun süredir kullanıyorum. Artık yorumlayabilirim. 

Gri ve metal renklerden oluşan dış ambalajı  şık.


Metal kapağını açtığınızda pompalı şişeyle karşılaşıyorsunuz. Hijyen açısından benden kocaman bir artı. Biliyorsunuz göz kremleri genellikle kavanozlarda satılıyor ve bu yüzden takdir edersiniz ki her seferinde kapağını açıp kavanoza parmağı daldırmak pek de hijyenik değil:/ Darphin Stimulskin Plus bu yönüyle alkışı hak ediyor. 


Elimdeki miktar tek seferde iki gözüme de yetiyor. Kremi hem gündüz hem gece kullanıyorum. Nemlendirmesi başarılı. Hemen emiliyor.Sarımtrak rengi göz altlarına yedirilince transparanlaşıyor.  


Kırışıklıklara ve morluklara pek bir etkisi yok. Belki birkaç tüp bitirilirse o problemlere de etkisi olabilir diye düşünüyorum.

 Günlük kullanım için ideal nemlendirme düzeyi olan bir göz kremidir diyebilirim. Kullanan arkadaşlarımdan da olumlu tepkiler duydum, bunu da belirteyim;)

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar