Bu Blogda Ara

23 Temmuz 2014 Çarşamba

Notd: Color Club Cherubic

Herkese mutlu bir gün dilerim.

Bugünkü konuğumuz Limangodan yaptığım Color Club oje alışverişinde sepetime attığım ojelerden birisi: Cherubic! Hadi gelin hep birlikte Color Club Cherubic'i mercek altına alalım! 

Color Club ojelerinin "olayı" duochrome yapılı olmaları... İç mekanda çekim yaptığım ilk görsel bu söylediğimi yalanlıyor! Ama durun. "Bu oje duochrome filan değil, hadi dağılalım;)" demiyorum! Aksine imleci aşağı sürüklemenizi salık veriyorum;)


Evet, yaşasın güneş ışığı, yaşasın duochrome! Ve tabii ki yaşasın çiçekler;)

Bu görselde şişenin içine odaklanmanızı rica ediyorum. Şu güzelliğe bakın! Harika değilse ne? ;)


Bu görselde de tırnaklarımda gezinen renk oyunlarına dikkatinizi çekerim. 

Baz ojem olan Yves Rocher  Anti- Breakage baz üzerine 2 ince kat Cherubic uyguladım. Hızla kurudu. İlk katta hem yeterli opaklığa ulaşamadı hem de duochrome yapısını belli etmedi. Ama ikinci katı uygulamamla aşağıda gördüğünüz şahane kıvama ulaştı.  

 

Yeni momijilerimden Happy Happy Happy de bu  ojeyi çok sevdi. Ve onunla poz vermek istedi;)

Color club Cherubic ojenin pedikürde de çok hoş durduğunu belirteyim. Açık ayakkabınız/ sandaletinizle günışığının altında ya da yapay ışıkta adım attıkça renk oyunlarının da tadını çıkarıyorsunuz! 


Yukarıda da belirttiğim üzere Limango'dan satın aldım. İndirim kuponuyla birlikte 13 lira gibi komik bir fiyata edindim. Fiyat/ performans açısından fazlasıyla başarılı buldum. Doğru bir alışveriş yaptığımı düşünüyorum ;) 

Siz de denk gelirseniz değerlendirmelisiniz! Sevgiler;)

p.s. Bu ojenin satıldığı butiğe Limango'da denk gelince Instagram hesabımdan duyuru yapmıştım. (@hilalsblog) Bu tür haberleri instagram hesabımda veya Twitter'da paylaşıyorum. Aklınızda olsun. Takip etmek isteyenlere profillerim her daim açık! ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar