Bu Blogda Ara

31 Temmuz 2014 Perşembe

Yaz Parfümlerim


Merhabalar! Mis kokulu bir postla yayındayım:)

Önce soruyla başlayalım: Parfüm rutininiz mi var? Yoksa her mevsim farklı parfümler kullananlardan mısınız? 

Ben ikinci kategoridenim! Mevsimin koşullarına göre kullandığım kokuları da tazeliyorum! Sonbahar-  Kış dönemlerinde biraz daha yoğun ve şekerli, bahar- yaz aylarında ise hafif, ferah ve çiçeksi kokular tercih ediyorum. 

Bu postta da 2014 yazında sıklıkla sıktığım parfümlerimden bahsedeceğim;)




Marc Jacobs Daisy: Marc bu işi biliyor! Sadece modadan değil, kozmetikten de anlıyor;) Bu parfüm gerek şişe tasarımı gerekse kokusuyla beni benden alıyor! Şu papatyalı kapağının sevimliliğine bakın! Mükemmel değil de ne? ;)

Menekşenin ağırlıklı olduğu ferah ve taze bir koku. Tam baharlık ve de fazlasıyla yazlık bir parfüm. Bayılıyorum kendisine;) 


Clinique Happy In Bloom: Clinique bahar aylarında meşhur Clinique Happy parfümünün farklı esanslarla donatılmış versiyonlarını piyasaya sürüyor. Clinique Happy In Bloom da yanılmıyorsam 2013 baharında bizlere ulaşmıştı. Ben bu parfümü 2013 Aralık ayında Elca'dan satın almıştım. İyi ki de almışım! Bir parfüm daha fazla benlik olamaz;) İnci çiçeği, frezya,amber ve mimoza ağırlıklı, çiçek gibi bahar gibi, yaz gibi,
benim gibi bir parfüm! Tek olumsuz yanı alerjimi tetiklemesi:( Ama bende de öyle bir alerji var ki, parfüm ne yapsın? Bütün suç alerjimin!!! 

Şişesi de çoook sevimli, değil mi? <3 Bu şişeden en az bir tane daha yedeklemek şart!

p.s. Şu anda bu postu yazarken de buram buram Clinique Happy In Bloom saçlarımdan  burnuma doluyor. Mis, mis, mis... ;)


Durance Coquelicot Poppy:  Geldik en doğal içerikli parfümüme! Biliyorsunuz Durance parfümler %95 doğal içerikten oluşmalarıyla ünlüler;) Hal böyle olunca kalıcılık biraz daha az oluyor. Ancak benim parfümüm küçük boy ve pratik ambalajlı olduğundan her daim çantamda. Dolayısıyla sık sık tazelemek ve yaz günü gelinciğin mis kokusuyla ferahlamak mümkün;) Alerjimi de tetiklemediğini belirtmek isterim. (Maşallah diyelim;) )  10 ml'lik, bilyeli formda mini bir parfüm. Çantaya at, çık, gün içinde de tazele;)

Durance parfümlerinin mis kokulu dünyasına dalmak isterseniz Durance Yaz Parfümleri yazımı buradan okuyabilirsiniz;)


Siz yazın ne tür kokular tercih ediyorsunuz?

Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar