Bu Blogda Ara

22 Mart 2015 Pazar

Darphin'in Yeni Ürünleriyle Tanışma ve Intral Redness Relief Soothing Serum

Herkese merhaba! Yaklaşık 2 ay önce Ankaralı birkaç blogger İstanbul'dan bizlerle buluşmak için gelen sevgili Işıl Tural ile biraraya geldik. Kavaklıdere'deki La Gioia'nın şık atmosferinde sohbet ettik, lezzetli tatlar denedik, ve elbette bol bol bakım ve makyajdan konuştuk. 

Işıl Tural'ın Instagram hesabından paylaştığı güzel fotoğraf her şeyi özetliyor aslında. O gün soldan sağa sıralamam gerekirse Başak Çelik, ben, Ojem Rujum Rimelim, Işıl Tural, Emine Köran ve Ecem Sarıkaya harika vakit geçirdik. 


Işıl Tural ile geçen seneki Darphin Lansmanında tanışmıştık. (Hatta o lansmanın yazısı şurada) o kadar zarif bir hanım ki, bizlere hem cilt tiplerimizi göz önünde bulundurarak hem de Ankara'nın hava koşullarını düşünerek Darphin'in başarılı ürünlerinden oluşan şık paketler getirmişti. Yine soldan sağa sıralayayım: Masaj başlıklı Göz Çevresi kremi, saç ve cilt bakım yağı ve kızarıklık giderici serum. Halen Darphin Stimulskin Plus göz çevresi kremini kullandığımdan( ki okumak isterseniz yazısı burada) masaj başlıklı göz kremini çekmecemde bekletiyorum. Saç ve cilt bakım yağını halen deneme aşamasındayım, yakında o ürünü de blogda ağırlayacağım. Bugünkü konuğum ise uzunca süredir kullandığım Darphin Intral Redness Relief Soothing Serum. 


Her şeyden önce bu ürünü tıpkı benimki gibi hassas ciltlerin seveceğini söyleyerek söze başlayacağım. Temizlenmiş cilde nemlendiriciden önce uygulanması gerekiyor. Yüze ve boyuna nazikçe masaj yapılarak uygulanması öneriliyor. Kullanma kılavuzunda yaklaşık 3 pompa ürünün yüz ve boyun bölgesine yeterli geleceği söyleniyor, ki ben de 2-3 pompa kullanıyorum.  

Darphin Intral Redness Relief Soothing Serum'u yine önerildiği gibi günde sabah ve akşam olmak üzere iki kez uyguluyorum. Hafif bir kokusu var. Kesinlikle rahatsız edici değil, aksine ferahlatıcı ve rahatlatıcı bir koku. Alerjimi de tetiklememesine koca bir alkış.Serumun su gibi akışkan bir yapısı var. Ciltte yağlı bir his bırakmıyor. Masaj yaparak uygulamamın ardından kolayca emiliyor. Ve ben de nemlendiricimi sürüyorum. Gerçekten ismindeki yatıştırıcı anlamına gelen 'soothing' in karşılığını veriyor. Temizleyici uyguladıktan sonra gerilen ve kızaran cildimi sakinleştiriyor.  


Fiziksel özelliklerine de değinelim. Buzlu cam şeklindeki ambalajı şık ve orijinal. İçindeki ürünü görebilmek de avantaj. Pompalı olması hem kullanım kolaylığı sağlıyor hem de daha önemlisi hijyen açısından güvenle kullanım garantisi veriyor. Pompanın başlığında da yarı-şeffaf bir kapak bulunuyor(çilekli rozetimin altına bakarsanız görebilirsiniz), ki bu da dökülme ve akma riskini garanti altına alıyor. 


Darphin Intral Redness Relief Soothing Serum'u hassas ciltlerin beğeneceğini düşünüyorum. Kullandığım sürece herhangi bir sorun yaşamadım. Darphin'in cilt bakım ürünlerini zaten çok başarılı ve kaliteli buluyorum. 

Sevgili Işıl Tural'a Ankara ziyareti ve Darphin ürünleri için teşekkür ederim. 

Sevgiler. 

Not: Darphin Intral Redness Relief Soothing Serum basın ürünüdür. Yazım objektif görüşlerimi içermektedir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar