Bu Blogda Ara

15 Mart 2015 Pazar

Gülsen Doğan'la 8 Mart Etkinliği

Herkese mutlu haftalar! Sizlerle renkli ve son derece keyifli bir etkinliği paylaşmak isterim. 8 Mart 2015 Pazar günü Gülsen Doğan'ın Kadınlar Günü Blogger Etkinliğine davetlilerden birisi de bendim. Samm Boutique Hotel'de gerçekleşen bu güzel etkinlikte hem sevdiğim blogger arkadaşlarımı gördüm hem de Ankara dışından gelen bazı arkadaşlarla tanışma fırsatı buldum. Gelin, fotoğraflarla birlikte anlatayım size etkinliği:)

Masamızın dekorasyonu çok şıktı. Kırmızı renkli detaylar oldukça göz alıcıydı. Her birimize özel olarak (Anne Kaz blogun sahibesi Hayriye Hanım tarafından) tasarlanan fotoğraflarımızı, adımızı ve blog adresimizi içeren kimlik kartları çok havalıydı:) Pembe Papyon'un hazırladığı kalpli tasarımdaki aynalarımız da çok zarifti. (Websitelerini incelemek için tık tık:) )


Very Cupcake Ankara'nın birbirinden lezzetli cupcakeleri de bizlere eşlik etti:) Söylememe gerek var mı bilmiyorum; ama hepsinin tadı muhteşemdi.


Etkinlik sahibesi Gülsen'in açılış konuşması:) Aslında etkinlik günü Gülsen büyük bir şanssızlık yaşamış. Grip salgınına yakalanıp hasta olmasına ve ilaçlarla, iğnelerle ayakta durmasına rağmen bizleri çok iyi ağırladı. Kıyafeti, saçları ve makyajıyla son derece hoş gözüküyordu. Makyajını sevgili dostumuz NihanlaMakyaj blogunun sahibesi güzel Nihancığımızın yaptığını öğrenince Gülsen'e şunu itiraf ettim: "Ben makyajını güzellik salonunda yaptırdığını düşünmüştüm!" Bu vesileyle Nihan'ın da ellerine sağlık diyelim. 

Sıra firma yetkililerinde! Rossmann yetkilisi bizlere pek sevdiğimiz Rossman hakkında daha da detaylı bilgiler veriyor. Hiç merak etmeyin, kendilerine Türkiye'de olmayan bazı drugstore markalarını Türkiye'deki Rossmann'lara getirmeleri için yeterince baskı yaptık:) Ayrıca bizlere hediye ettikleri bir kutu dolusu Rossmann ürününü içeren kutu için de teşekkür ederiz. Kutunun içerisindekileri merak ettiğinizi biliyorum, kullandıkça blogda yer vereceğim. 


Revox Laboratories firmasının yetkilisi Revox'un ünlü at kuyruğu şampuanını bizlere tanıttı, içeriği hakkında bilgiler verdi ve de her birimize şampuandan hediye etti. Kendilerine teşekkür ediyoruz. Çok merak ettiğim şampuanı da deneyimleyip blogda yazmayı düşünüyorum. 


Vee sırada Tarko firmasının tanıtımı var. Bizlere firma tanıtımının yanı sıra profesyonel makyaj fırçaları ve rengarenk saç fırçası gibi ürünlerden oluşan güzel bir paket hediye ettiler. Teşekkür ediyor ve deneyimlerimi blogumda paylaşma sözü veriyorum. 

,

Tarko firmasının hediyesi fırçalarla ilk bakışmamız etkinliğin başından sonuna dek harika fotoğraflarla destek sağlayan sevgili Burcu'nun objektifine böyle yansımış:) Muhteşem karelere imza atan Benim Masalım Fotoğrafçılık için buraya tıklayınız!  


Çok çok merak ettiğim firmalardan birisi; Farmasi de bizlerleydi. Öncelikle Farmasi'nin yüzde yüz Türk firması olmasıyla son derece gururlandığımı belirterek sözlerime başlayayım. Bu başarılı firmanın yurtdışında da özellikle Orta Doğu bölgesinde fazlasıyla sevildiğini ve ürün yelpazesinin geniş bir coğrafyaya yayıldığını da belirteyim. Söylenilmesi gereken bir başka önemli nokta Farmasi'nin Helal Sertifikasının bulunması. Bu da demek oluyor ki Farmasi markalı ürünler domuz yağı ve katkıları içermiyor. Kendileri bizlere metal bir kutu içerisinde birkaç ürünlerini de hediye etmişler. Teşekkür ediyor ve denemek için sabırsızlanıyorum! 

 

Ürünlerini severek kullandığım Dermokil'in yetkilileri de o gün bizlerleydi. Dermokil'in güzel içerikli ürünlerini tanıtmakla kalmayıp bir de üç blogger arkadaşımıza yüz maskesi uygulaması yaptılar. Böyle interaktif olunca tanıtım daha da keyifli hale geldi. Üstelik bizlere bir karton kutu dolusu Dermokil ürünü hediye ettiler. Aralarında denemediğim bir sürü ürün var, çok heyecanlıyım! Size de çok teşekkürler Dermokil.


Bu güzel blogger arkadaşımızı tanıyorsunuz, değil mi? Evet, kendisi GleamFashion blogunun sahibesi Gamze:) O gün sevgili Gamze EPTTAVM  sponsorluğunda hazırlanan çekilişi gerçekleştirdi. Bu çekiliş sonucunda her birimiz EPTTAVM websitesindeki güzelliklerinden derlenen  içi sürprizlerle dolu kırmızı büyük poşetlerde yazılı olan numaralardan kendimize çıkan hediyelerle mutlu olduk. 


Sevgili arkadaşım Başak ile mutluluğumuz EPTTAVM'nin Instagram hesabında yayınlanan fotoğrafa da yansımış;) Başakçığımın Apolena yastığı çok şık, benim Apolena Tablet çantam ise harika! Hepimiz cicilerimizi güle güle kullanalım;)


Bütün post boyunca pek çok firma ve marka ismi verdim. Ancak Gülsen Doğan ile 8 Mart etkinliğinin sponsorları bunlarla sınırlı değildi. Tüm firmaların gönderdikleri ürünleri etkinliğe katılan bloggerlar olarak Instagram paylaşımlarımıza eklediğimiz #gulsendoganile8mart hashtaginden takip edebilirsiniz. Bunun haricinde kendi adıma şunu söyleyeyim; etkinlik sponsorlarının gönderdiği ürünleri bir süre denedikten ve yorum yapabilecek düzeye ulaştıktan sonra bloğumdan okuyabilirsiniz. 

Gerçekten de keyifli,neşeli ve güzel bir etkinlikti. Emeği geçen ve destekleyen herkese kendi adıma teşekkür ederim. Ayrıca daveti için sevgili Gülsen'e de özel olarak teşekkür ederim. 

Sevgiler! 




2 yorum:

  1. Hem etkinlik, hem de sizleri görmek çok güzeldi.. Yeniden görüşebilmek dileği ile sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. tatlım iyiki geldin güzel yazın için teşekkür ediyorum. Çok öpüyorum. Diğer yazılarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar