Bu Blogda Ara

2 Temmuz 2015 Perşembe

Cilt Bakım Rutinim YAZ 2015 1. Bölüm El ve Ayak Bakımı

Herkese merhaba,

Şu sıralar cilt bakımı meselelerine her zamankinden fazla sardığımdan yaz aylarındaki güncel cilt bakımım hakkında bilgiler vermek istiyorum blogumda. Yaz cilt bakımını ele alan bir seri hazırlayacağım sizlere. Serinin ilk konukları el ve ayak bakımının vazgeçilmez elemanları olan kremler. En baştan belirtmem gerekir ki, her üç ürün de firma gönderisi. Bu postta bahsedeceğim ürünlerin hiçbirisini kendim satın almadım. Üçü de Gülsen Doğan ile 8 Mart Etkinliğinde(Hatırlamak için tıklayınız)  üç farklı firma tarafından biz bloggerların denemesi amacıyla gönderilmiş ürünler. Yeri gelmişken firmalara bir kez daha teşekkürler. Şunu da belirteyim, her yazımda olduğu gibi bu ürünlere yönelik yorumlarım da objektif görüşlerimi içerecektir. Hadi o zaman başlayalım 2015 yaz rutinimi oluşturan el ve ayak ürünlerini incelemeye!


1. Amway Hand Series Hand and Nail Cream: Etkinliğin sponsorlarından Amway bize dopdolu birer paket göndermişti. O paketin içinden üç tane el kremi çıktı. Renkleri ve ambalajı çok şık. Yanından sarkan kalp detaylı charm çok sevimli. Hafif bir kokusu var, kesinlikle rahatsız etmiyor. Elimde yağlı bir his bırakmıyor. Ayrıca gayet kararında nemlendiriyor. Son haftalarda elim başka kreme gitmedi. Bittikçe alınacak nitelikte kendisi. 


2. Seranem Nemlendirici El Bakım Kremi: Etkinliklerin en güzel avantajlarından birisi de daha önceden hiç bilmediğimiz, belki adını dahi duymadığımız ürünlerle tanışmak... Seranem firması benim için bu anlamda tam da öyle! Bize cilt bakım ürünlerinden oluşan bir karton kutu poşeti dolduracak kadar ürün göndermişlerdi. Bu el kremi de o ürünlerden birisiydi. İlk kullanımda kokusu biraz değişik geldi, açıkcası kokusunu yadırgadım. Hatta kendi kendime "Eczane ürünü gibi bitkisel bitkisel kokuyor bu krem." dedim. Ama ondan sonraki kullanımlarda o yoğun kokuyu almadım. Evet, gerçekten de bitkisel bir kokusu var(çiçeksi vs. değil yani); ama ilk kullanımki kadar baskın bir koku değil. Bitkisel içerikli, alerji yapmıyor, üstelik paraben içermiyor. Bu saydığım üç faktör de benim için büyük artılar. Ellerime masaj yaparak uygulamayı seviyorum. Ürünü ellerimin üzerinde ovdukça içeriğinde bulunan zeytinyağı açığa çıkıyor ve ellerim bir anlığına pırıl pırıl parlıyor! Ancak bu parlaklık hızla emilerek yok oluyor. Yani elinizi kesinlikle yağ içinde bırakan bir ürün değil. Özetle, bu kremi de oldukça sevdim ve günlerdir keyifle kullanıyorum.


3. Fuss Wohl Ayak Bakım Kremi: Geldik ayaklara... Rosmann Firması da etkinlikte bizlere kocaman birer kutu hediye etmişti. Bu krem de hediyelerimiz arasındaydı. Malum, yaz aylarında ayakkabı raflarımızda ön sıralara yerleştirilen sandaletler, önü-arkası açık ayakkabılar pedikürü daha da önemli kılıyor. Hal böyle olunca ayaklara ihtiyacı olan nem desteğini özenle sağlamak gerekiyor. Bu ayak kremi de bu ihtiyaca cevap veriyor. İçeriğinde yoğun nem özelliği olan geyikyağı bulunuyormuş. Gerçekten de güzelce nem sağlıyor. Bu kremi de beğendim. Bitince yeniden alabilirim. 


2015 yaz cilt bakım serisi postlarımızın ilki bu şekildeydi. Sizler bu sıralar el ve ayak bakımında hangi ürünleri kullanıyorsunuz?

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar