Bu Blogda Ara

20 Ağustos 2015 Perşembe

Eglantine Günlük Yüz Kremi ve Eglantine Rahatlatıcı Vücut Losyonu


Herkese merhaba! 
Eglantine markasıyla tanışma etkinliğimizde biz bloggerlara firma tarafından bir sürü güzel ürün hediye edilmişti. Eglantine'in yepyeni ve mis kokulu ürünlerinden iki tanesini blogumda ağırlayacağım bugün. Her ikisini de haklarında yorum yapabilecek düzeyde kullandım. Gelin, bu iki bakım ürününü birlikte inceleyelim. 


İlk ürünümüz bir cilt bakım ürünü. İsmi Eglantine Rahatlatıcı Vücut Losyonu. Ben bu ürünü kısacık Antalya tatilimden beridir keyifle kullanıyorum. İnce yapısı ve çok hoş bir gül kokusu var. İnce yapılı olması itibariyle cilt tarafından hızla emiliyor. Öyle ki sürdükten kısa bir süre kıyafetlerinizi giyinseniz dahi leke bırakmıyor. Cilde ferahlık hissi vererek güzelce nemlendiriyor. Ayrıca E vitamini içeriyor. Bittikçe alınası, harika bir losyon. Çok memnunum.


Bahsedeceğim bir diğer ürün Eglantine Günlük Yüz Kremi. Bu ürün de diğer Eglantine ürünleri gibi mis kokulu. Cildime ne ince ne kalın, ikisinin ortası yoğunlukta sürüyorum. Hızla emiliyor. Benim cildim normaldeki kuru olduğu için gün içinde 1-2 kez tazelemem gerekebiliyor. Hassas cildimde herhangi bir irritasyon ya da ekstra hassasiyete yol açmadı. Hafif yapılı güzel bir günlük nemlendirici. Eğer bir nemlendiriciden anti -aging vs bir özellik beklemiyorsanız bu kremi sevebilirsiniz. Günlük nemlendirici arayışı içinde olan genç kızlara da bu ürüne de bakmalarını tavsiye edebilirim. 


Eglantine markasının birbirinden güzel ürünlerini EPTTAVM'nin web sitesinden satın alabilirsiniz. Sevgiler. 

Dipnot: Yazımın başlangıcında da belirttiğim üzere her iki ürün de firma tarafından tarafıma ulaştırılmıştır. Değerlendirmelerim her seferinde olduğu gibi objektif yorumlarımı içerir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar