Bu Blogda Ara

16 Kasım 2015 Pazartesi

Lancome Visionnaire Advanced Multi-Correcting Cream

Herkese merhaba! 

Bugünkü konuğumuz gerek şahane renkteki kavanozu gerekse vaatleriyle oldukça iddialı bir nemlendirici. Lancome Visionnaire kremin hem 15 ml'lik deneme boyunu hem de 50 ml'lik tam boyunu toplamda yaklaşık olarak dört ay boyunca aralıksız kullandığıma göre artık gönül rahatlığıyla yazabilirim! 

İlginçtir,miniğini de büyük boyunu da kendim satın almadım. Küçük boyunu Sephora'nın Black Kartlılara özel Visionnaire krem deneme sürprizi sayesinde edindim. Büyük boyu ise sevgili blogger Rüya Büyüktetik'in Lancome Türkiye ile Instagram'da düzenlediği  #selfie yarışması sayesinde kazandım! (Bu vesileyle kendisine bir kez daha teşekkür edeyim;) ) 


Her cilt ürünü değerlendirme postumda yaptığım girizgahı burada da sürdüreyim: Cildim kuru-karma yapıda. Yani T bölgem haddinden fazla yağlı ve/veya yağlanmaya meyilli, yanaklarım ise kupkuru. Üstelik cildimde sık sık kızarıklık ve hassasiyet problemi de yaşıyorum. Yoğun; ancak irritasyon yaratmayan nemlendiriciler bu nedenle her daim favorim.  

Lancome Visionnaire kremin yapısı, her şeyden önce, çok başarılı. Kullandığım süre boyunca (ki dört ay oldukça uzun bir deneme-yanılma süreci) nemlendirmesinden çok memnun kaldım. Kuru cildimi Ankara sonbaharına özgü öfkeli rüzgarında ve meşhur kış ayazında oldukça güzel nemlendirdi. Öte yandan herhangi bir hassasiyete neden olmadı. T bölgemi ise gereksiz yağlandırmadı.  

Bana kalırsa Lancome Visionnaire sıradan bir nemlendirici olmanın çok ötesinde. Bu kremi elimden düşürmediğim sürede serum kullanmadan rahatlıkla idare ettim. Hem gece hem de gündüz kullanılabilecek bir ürün Lancome Visionnaire. 


Bir de mis kokulu ki; sormayın gitsin;) Favori sonbahar-kışlık nemlendiricimi bulduğumu söyleyebilirim! Burada mevsim ayrımı yaptım, evet. Çünkü nemlendiricilerimizi de mevsim değişimleri ve hava dönüşümlerine göre güncellemeliyiz. Nasıl ki gardroblarımızda bahar temizliği yapıyor, kazakları ve kalın montlarımızı  kaldırıp yerine tişörtleri ve uçuş uçuş elbiselerimizi ikame ediyorsak aynı şeyi makyaj çekmecelerimiz için de aynısını yapıyoruz/ yapmalıyız. 


Lancome Visionnaire'in ambalajının gözlüğümle oluşturduğu renk  uyumu da muhteşem! Ben daha çok lensleriyle takılan ileri bir miyopum; gerçi ama gözlüklerim de her daim masamın üzerinde bulunmalı! Bunun haricinde belli oluyor mu bilmiyorum ama; mavinin her tonuna aşığım! 


Benimkine benzer cilt tipi olanlar, kışlık nemlendirici arayışı içinde mağaza mağaza gezip testerlar deneyen; ama gene de kesin karar veremeyenler, Lancome Visionnaire çok güzel, onu da bir denesenize! ;) 

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar