Bu Blogda Ara

27 Haziran 2016 Pazartesi

Estée Lauder Take It Away Makeup Remover Lotion Makyaj Temizleme Losyonu


Herkese merhaba! Bugün sizlerle uzun süredir cilt bakım rutinimde olan bir ürünün inceleme yazısını paylaşacağım. Estée Lauder Take It Away Makeup Remover Lotion, Estee Lauder Online'dan yaptığım iki farklı alışveriş sonrasında tester olarak gönderilmişti. O sayede bu güzel ürünle tanışıp kullanma şansı edindim. Müşterilere tester ürünler vermenin böyle önemli faydaları var diyor ve ürünün detaylarına geçiyorum;) 


İsminden de anlaşıldığı üzere bu ürün makyaj temizleme losyonu. İncecik bir yapısı var. Hem yüz hem göz makyajını temizlemede kullanılabiliyor. Mis gibi kokuyor. Kullandığım süre boyunca aşırı hassas cildimde herhangi bir hassasiyete veya alerjik reaksiyona neden olmadı. Nasıl kullandığıma gelince; öncelikle tüm makyajım yüzümdeyken bu losyondan alıp hafifçe masaj yaparak cildime uyguluyorum. Ardından disk pamuklarla yüzümü ve gözlerimi siliyorum. O gün yüzümde kapatıcılık özelliği yüksek bir fondöten varsa yüzüme bu losyondan ikinci bir ince bir katman daha sürüp yeniden pamukla makyaj kalıntılarını temizliyorum. Hem cilt hem göz makyajımın fazlalığını bu ürünle aldığımdan makyajımın kalanını yüzümden silip atmak benim için zor olmuyor. 
Seyahat makyaj çantalarımın da demirbaşıydı bu ürün. Özellikle yüzümdeki yoğun makyajla tüm gün toplantılarda koşuşturduktan sonra akşam yorgun argın otele geldiğimde bu ürün makyajımı çözmede işimi çok kolaylaştırdı. 


Makyajda ön temizleme amacıyla kullandığım Estée Lauder Take It Away Makeup Remover Lotion 'u gerçekten sevdim. İlk tüpü bitmek üzere, neyse ki elimde bir adet daha deneme boyu bulunuyor. Tam boyunu da şu linkten satın alabilirsiniz.( http://www.esteelauder.com.tr/esearch?form_id=perlgem_search_form&search=Est%C3%A9e+Lauder+Take+It+Away+Makeup+Remover+Lotion+)

Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar