Bu Blogda Ara

18 Ağustos 2016 Perşembe

Out of Stock July 2016



Uzun listeli bir bitenler postuna hoş geldiniz. Geçen ay biten ürünlerin haddi var, hesabı yok. O yüzden bir an önce birlikte inceleyelim hepsini. 

Toplu aile pozu ;) 



1. Sephora Makyaj Temizleme Diskleri: Ne kadar sevdiğimi hepiniz çok iyi biliyorsunuz. Aşırı hassas cildime alerji yapmayan nadir ürünlerden. Elbette ki makyaj çekmecemde yedek paketi mevcut :) 

2. Estée Lauder Take It Away Makeup Remover Lotion Makyaj Temizleme Losyonu: Son damlasına dek kullandım. Çok çok seviyorum, Allahtan elimde aynı boydan üç şişe yedeği daha var. (Online alışveriş testerları sağ olsun ;) ) Detaylı yazısına ulaşmak için şuraya tıklayınız.

3. Clinique Liquid Facial Soap Mild Yüz Temizleme Jeli: Bu ürünü daha önceden de severek kullandım. Clinique Online'dan yaptığım alışverişlerde stokta varsa sepetime attığım deneme boyu ürünlerden birisi. Cildimde herhangi bir alerji, hassasiyet yaratmaması ve cildimi kurutmaması benim için artı özelliklerinden. Yeniden satın alabilirim. 

4. BioTrue lens solüsyonu: Benim için bir başka klasik. Kesinlikle en sevdiğim ve bittikçe alacağım lens solüsyonu. Doktorum da onayladığı için ben güvenle kullanıyorum. Sizler de göz doktorunuza danışabilirsiniz.




5.Bath and Body Works Paris Vücut Losyonu: Son dönemlerde çok memnun kaldığım bir vücut bakım ürünü oldu. Kokusu muhteşem. Cildime sağladığı nem harika. Üstelik giysilerimde iz bırakmamasına da tam puan. Bunun da yenisini satın alacağım. 

6. Acqua Di Parma Magnolia Nobile Vücut Kremi: Bu ürün bir Tekin Acar alışverişimde tester olarak verilmişti. Cildime verdiği nemi ve yazlık ferah kokusunu çok sevdim. Giysilerime de asla bulaşmadı. Bir de yapısı itibariyle içinde bulunan ışıltılarla cildime sağladığı aydınlatıcı etkisini çok çok beğendim. Tam boyunu almayı düşünüyorum. 

7. Clarins Satin Smooth Vücut Losyonu: Yüklü bir Sephora alışverişimde Clarins Satin Smooth Vücut Losyonundan iki adet denemem amacıyla hediye edilmişti. Bu iki ürün toplamda üç kullanımlık. Cildime sağladığı nem yeterli düzeydeydi. Kıyafetlerime de leke yapmadı. Kısacası bu ürünü de başarılı buldum, tam boyunu alabilirim. Ya da yine Sephora alışverişimde hediye edilse hiç hayır demem yani;) 

8. L'Occitane Pamplemousse Rhubarbe Duş Jeli: Bu harika kokulu duş jeli 40. Yılını kutlayan L'Occitane'in bloggerlara özel olarak hazırladığı basın paketinden çıktı. İnce yapılı, çok güzel köpüren, rahatlatıcı bir jel. Yeniden satın alabilirim.



9. Benefit Girl Meets Pearl Aydınlatıcı: Bu minik boy aydınlatıcı yazısını taa şurada yazdığım setten çıkmıştı. Maalesef çekmecenin bir köşesinde unutulduğundan kurumuş vaziyette. Kullanamadığım için yorum da yapamayacağım maalesef ürün hakkında. 

10. Estée Lauder Pure Color 16 Mod Poppy Dudak Parlatıcısı: Estée Lauder markasına ait dudak ürünlerini ve özellikle de parlatıcılarını çok seviyorum. Kesinlikle yapış yapış bir his bırakmıyor, dudakları ağırlaştırmıyor. Bir de çok güzel nemlendiriyor. Mod Poppy de bahar ve yaza yakışan hoş bir tondu. Elimde başka Estée Lauder parlatıcılar bulunduğundan yenisini almayabilirim; ama mesela önümüzdeki ilkbaharda aynı parlatıcıya yeniden şans verebilirim. 

11. Dior 121 Lili oje: Diorun makyaj ürünlerine bayılmayan var mıdır? Bence de yoktur :) Bu oje de bana kalırsa olmazsa olmazlarından. Bitmesine üzüldüm ancak çok beğenince yedeklemiştim. İyi ki de öyle yapmışım. Detaylı yazısına ve tırnaktaki duruşuna buradan ulaşabilirsiniz. 

12. Essie Coat Azure oje: Hatırlar mısınız bilmem, Essie markası ülkemizde satılırken her koleksiyonda çıkardığı dörtlü mini oje setleri olurdu. Essie Coat Azure oje de o setlerden birinden çıkmıştı. Ben de alışveriş yazısını burada yazmıştım, hatta! Bana kalırsa çok kaliteli bir mavi rengiydi. Dibinde çok az oje kaldığından bitirmek istedim. Ancak kokusunda bir değişiklik fark edip bozulduğu kanaatine vardım. 



13. Nip Fab Glycolic Fix Daily Cleansing Pads: Eğer kozmetik ürünleri ile az biraz haşır neşirseniz Nip Fab markasının günlük temizleme disklerini de duymuşsunuzdur. Watsonslarda satılan ve içinde 60 adet temizleme diski bulunan bir kavanoz ürünü bitirip ikinci kutuya geçtim. Cildimde bariz bir renk açıcı etkisi gördüğümü söylemek şu an için zor. Ancak cildimde kalan makyaj artığını çok güzel temizleyerek cildimi gece rutinine çok başarılı bir şekilde hazırlıyor. Bu gidişle bittikçe alacağım bir ürün olarak kalacak. 

14. Bobbi Brown Extra Repair Moisture Cream: Bobbi Brown Online'dan yaptığım bir alışverişte bu minik krem denemem amacıyla gönderilmişti. Açıkçası nemlendirmesi benim cildime yetmedi. Kokusu da çok hoşuma gitmedi. Ayrıca kremi sürdükten uzun süre sonra kokusunun gitmemesi de beni rahatsız etti. İyi ki deneme boyu ürünler var da,minik versiyonları sayesinde kendimize ve cildimize uygun olup olmadıklarını anlayabiliyoruz.

15. Kiehl's Midnight Recovery Eye Cream: Bu deneme boyu göz kremi de bloggerlara özel Kiehl's lansmanında(yazısı için tıklayınız) hediye edilen ürünler arasındaydı. Çok yoğun bir yapısı yok. İnce kıvamlı. Göz çevremde herhangi bir alerji ya da yağ bezesi vs'ye yol açmadı, bu yüzden sevdim. Ancak göz çevrem fazla kuru olduğundan bana nemlendirmesi daha yoğun göz kremleri lazım. Aramaya devam. 

16. Prada Infusion d'iris Parfüm: Geçen ay da bu minik deneme boyu parfümlerden bitirmiştim. Çok hafif ve fresh bir koku. Seviyorum.

17. Clinique Smart Serum: Bu sene cilt bakım rutinime serumları da dahil ettim. Bu kararıma da ilk olarak elimde bulunan ve Sephora'nın piyasasya ilk sürüldüğünde Black Card sahiplerine özel deneme boyu olarak verdiği Clinique Smart Serum ile başladım. Hafif ışıltılı bir rengi var. Kokusu neredeyse yok. Cildime herhangi bir alerji yapmadı. Sevdim bu serumu. İleride tam boyunu satın alabilirim.

18. Clinique Dramatically Different Moisturizing Cream: Bu kremi o kadar çok seviyorum ki; Şubat ayında Clinique Online'da 125 ml'lik boyunu görünce sepete attım. O günden beri de kullanıyorum. Cildime verdiği nemi çok seviyorum. Özellikle mevsim geçişlerinde cildimi yormadan güzelce nemlendiriyor. Elbette ilk fırsatta yenisini satın alacağım. 



Benim gibi rekor sayıda ürün bitirenleri görebilir miyim? :)

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar