Bu Blogda Ara

1 Aralık 2016 Perşembe

Sephora Black Friday'den NARS Alışverişim


Herkese merhabalar, 

Sephora Black Friday indiriminden uzun zamandır istediğim bir şeyler satın aldım. Sonbahara girmemizle birlikte NARS'ın piyasaya sürdüğü Velvet Lip Glide likit rujlarını yabancı blogger ve vloggerlardan okumuş/ izlemiş, pek çok rengine bayılmış, "Bound" isimli gül kurusu rengini ise bir köşeye not etmiştim. Panora Sephora'da NARS Velvet Lip Glide likit rujlardan Bound rengini bulup bir de swatchlayınca bir an bile düşünmedim!



 Sephora Black Friday indirimi kapsamında ikinci ürüne %50 indirim yapmıştı. Ayrıca ben Sephora BlackCard sahibi olduğumdan geçtiğimiz günlerde NARS Velvet Lip Glide ile alakalı bir e-mail almıştım. Sephora'nın bu  BlackCard kampanyasına göre birisi NARS Velvet Lip Glide olmak üzere NARS markasından iki ürün alışverişinize seyahat boy NARS Orgasm allık ve gene seyahat boy Audacious maskara hediye ediliyordu. Bu nedenle ikinci ürün olarak bitirmek üzere olduğum NARS Velvet Lip Pencil serisinden Dolce Vita rengimi yedekledim. Üstelik yukarıda da değindiğim gibi Black Friday kampanyası sayesinde NARS Velvet Lip Pencil Dolce Vita'yı %50 indirimle satın aldım. 


Bunlar da dediğim gibi Sephora BlackCard'a özel tanımlanan hediyelerim. 


Ürünleri kullandıkça blogumda yorumlayacağım. Özellikle NARS Velvet Lip Glide Bound'u çok merak ediyorum. 

Ayrıca o gün Sephora Panora mağazasında alışverişim esnasında benimle yakından ilgilenen NARS uzmanı Sebile Hanım'a çok teşekkür ediyorum. 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar