Bu Blogda Ara

10 Ocak 2017 Salı

MAC Nutcracker Sweet Holiday Haul


Sizler de tıpkı benim gibi alışveriş yazılarını okumayı seviyorsanız bu postta da çok eğleneceksiniz! Geçtiğimiz günlerde bloggerlara özel düzenlenen MAC Nutcracker Sweet Holiday yılbaşı koleksiyonunun lansmanını şurada yazmıştım. Ve o postta yaptığım alışverişleri de sizlerle paylaşacağımı söylemiştim. O halde imleci aşağıya doğru kaydırmaya başlayabilirsiniz! 

MAC son yıllardaki en iyi yılbaşı koleksiyonunu piyasaya sürdü, bana kalırsa. Birbirinden güzel setler ve tekli ürünler arasından seçim yapmak hiç de kolay olmadı. İlk etapta MAC Online'dan dörtlü mini ruj setinin doğal-gündelik renklerden oluşmuş "nude" versiyonunu sipariş verdim. Ardından lansman günü göz makyaj setinden Plum Eye bag olanını satın almayı tercih ettim.


MAC Nutcracker Sweet Plum Eye bag işlemeli şık bir makyaj çantasının içinde bulunan dört farklı göz makyaj ürününden oluşuyor. Extra Dimension serisine ait Smoky Mauve far, Stormy Pink isimli Pro Longwear Paint Pot, mor tonlardaki Purple Dash göz kalemi ve siyah renkteki False Lash False Black rimel bu setin kahramanları. 



Smoky Mauve farın üzerindeki kabartmalı doku makyaj çantasının üzerindeki altın renk işleme ile aynı. Bence çok hoş ve zarif bir ayrıntı:) 


MAC Nutcracker Sweet Nude Lipstick Set ise MAC'in en güzel doğal tonlardaki rujlarının mini boylarından oluşuyor. Bu set çok şık baskılı bir kutunun içerisinde geliyor. Sol baştan saymam gerekirse rujların isimleri Nouvelle Vogue, Whirl, Crème Cup ve Kinda Sexy. Açıkçası çok uzun zamandır Whirl wishlistimde beklemekteydi. Denemek ve fikir sahibi olmak için bu mini boy son derece ideal. Öte yandan, Nouvelle Vogue ve Crème Cup da daha önceden hiç denemediğim renkler. Onları da çok merak ediyorum, yani ;) Kinda Sexy'ye gelirsek benim en sevdiğim ve en çok kullandığım ruj olabilir ve şu an bugüne kadar hakkında tek bir post yapmadığım için utandım resmen. O halde bu postta da yakın zamanda MAC Kinda Sexy rujun yazısını hazırlayacağımın müjdesini vereyim. 


MAC Nutcracker Sweet Holiday yılbaşı koleksiyonundan seçtiklerim bu şekildeydi. Bir sonraki postta görüşmek üzere.


Sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar