Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

4 Ocak 2017 Çarşamba

NOTD: Color Club Burnt Out Oje


Herkese merhaba,

Uzun zamandır oje yazısı hazırlamadığımı fark ettim. Bu yüzden çok özel ve de güzel bir oje ile karşınızdayım. Geçtiğimiz ay Makyaj Saati internet sitesinden %50 indirimle birkaç oje aldım. Bu ojelerden birisi de bugün tanıtacağım Color Club markasına ait Burnt Out rengi.



Parlak metalik gri kapak ile tamamlanan şişe tasarımı gayet şık. 15 ml'lik gramajıyla oldukça büyük bir oje. 


Harika bir duochrome! Işığa göre altın rengi, yeşil, kırmızı, bronz ve hatta bakır rengine dönüyor. 


Baz oje uygulamadan iki ince kat şeklinde sürdüm. İlk katını sürdüğünüz andan itibaren duochrome yapısını görüyorsunuz tırnaklarınızda. Ancak tam opaklık için ikinci katı sürmek şart. Metalik oje olmasına rağmen tırnaklarınızda bıraktığı fırça izi yok denilecek kadar az. Bu ojeyi her sürdüğümde birçok farklı kişiden iltifat alıyorum. Ojenin ışıkta renk oyunları oynaması hemen herkesin ilgisini çekiyor! 


Hayatımda sürdüğüm en başarılı duochrome ojelerden birisi. Renk geçişleri muhteşem. Her metalik ojede olduğu gibi bu ojenin de bilhassa uçlardan soyulmaya meyili var. Ancak ben sık sık oje değiştirdiğimden ojede kalıcılık meselesini sorun etmiyorum. Ayrıca baz oje uygulamadan bu ojeyi iki ince kat sürdüğünüzde iki gün çok rahat dayanıyor.



Bu ojeyi ve Color Club markasının diğer ojelerini incelemek isterseniz Makyaj Saati'nin sitesine şuradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca daha önce blogumda tanıttığım Color Club Halographic oje yazısı için buraya, Color Club Cherubic oje yazısı için şuraya ve Color Club Harp On It oje yazısı için de bu linke tıklayabilirsiniz.

Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar