Bu Blogda Ara

29 Haziran 2017 Perşembe

Bobbi Brown Lip Color 10 Red Ruj


Herkese selamlar, 

Havalar iyiden iyiye ısındığına ve güneş artık (en sonunda!) bizleri ısıttığına göre makyaj rutinlerimizde de değişikliklere gitme vakti! Modadaki "Less is more " yani "az olan aslında çoktur" akımındaki prensibi makyaj alışkanlıklarımıza yansıtmak için harika bir mevsim yaz. Bu girizgahtan da anlaşıldığı üzere mümkün mertebe hafif makyaj taraftarıyım bu sıcaklarda. Fondötenlerimi sonbaharda yeniden buluşmak sözü ile çekmecemin gerilerine yerleştirdim. Ten makyajında BB krem en yakın arkadaşım. Ona ek olarak da hafif tutulmuş göz makyajı, bronza çalan belirginleştirilmiş yanaklar ve capcanlı dudak makyajın sıklıkla tercih ediyorum. 

 Bugün tam da yukarıda bahsettiğim makyajın vazgeçilmez bir ürününden söz edeceğim. Canlı, kıpkırmızı bir ruju ağırlayacağım. 2-3 ay önce Bobbi Brown Online'dan yaptığım bir alışverişte sepete eklenen Bobbi Brown'un 10 numaralı Red isimli ruju çok severek kullanıyorum. 




Dış ambalajının şıklığı göz kamaştırıyor. Siyah ve altın rengi uyumunu çok seven birisi olarak Bobbi Brown ürünlerinin dizaynını çok çok beğeniyorum! 




İsminin tam anlamıyla hakkını veren 10 numara bir kırmızı gerçekten;) Ateş kırmızısı olarak tanı almak mümkün. Pigmentasyonu müthiş! Opaklığı Harika. Kalıcılığı da oldukça iyi. Yalnız dudakları biraz kurutuyor. Bu durumun benim kupkuru dudaklarımdan kaynaklandığını düşünmekteyim. Onun için altına Lip balm uygulayıp dudaklarımı nemlendiriyor, ardından peçete ile Lip balmın kalanını alıp Bobbi Brown Red ruju uyguluyorum. Parlak bitişli olduğundan bir anda yüzüme canlılık katıyor. Çok yumuşak değil; ama kesinlikle sert de değil. Kremsi yapıda olduğundan sürmek çok kolay. 




Altına benzer tonda bir dudak kalemi sürdüğümde kalıcılığı da artıyor, elbette. Ancak tek başına sürdüğümde de kalıcılık anlamında beni yarı yolda bırakmıyor. 




Kısacası yaz boyunca nude tonlu hafif göz makyajlarıma eşlik edecek şahane bir ruj. İyi ki Online alışverişimle birlikte hediye edilmiş de ben de deneyimleme fırsatı bulmuşum! Hadi, o halde hep birlikte bir kez daha yüksek sesle: Yaşasın Online Alışveriş! 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar