Bu Blogda Ara

7 Temmuz 2017 Cuma

Becca Opal Aydınlatıcı


Herkese merhaba,

Doğum günü alışveriş yazımda öngösterimini yaptığım (hatırlamak için tıklayınız) Becca'nın kompakt ve likit Opal aydınlatıcılarından oluşan setin ilk üyesi bugünkü konuğum. Makyaj malzemeleri arasında son yıllarda yükselişe geçen aydınlatıcıların şahını üreten Becca markası bildiğiniz üzere kısa süre önce ülkemizde Sephoralar aracılığıyla satılmaya başlandı. Ben de ilk defa bu mini set sayesinde hem marka ile hem de pek bir meşhur olan aydınlatıcılarıyla tanışma fırsatı buldum. 



Becca Opal kompakt aydınlatıcı minik ambalajında oldukça sevimli, seyahatlerde hooop çantaya atmalık ve gayet pratik gözüküyor. Panın içinde 2,4 gramlık ürün bulunuyor. Altın tonlu şampanya rengi olarak tanımlanıyor. Oldukça yumuşak yapıda olduğunu belirtmeliyim. Bu nedenle tozutuyor. Ürün oldukça pigmentli. 


Bu aydınlatıcıyı fan fırça ile uygulamayı seviyorum. Opal benim ten rengime biraz koyu kaçtığından hafif elle uygulamaya dikkat ediyorum. İlk denemelerimde fırçaya fazla ürün aldığımda rengi epey bir koyu kaldığından çok az miktarda sürmeye azami gayret ediyorum. 


Hafifçe uyguladığımda cildime sağladığı sağlıklı ve aydınlık görünüm çok hoşuma gidiyor. 




Swatchlarında da görüldüğü üzere yaldır yaldır parlayan bir aydınlatıcı Becca Opal. Markayla ve ürünle tanışmak için çok güzel bir deneme seti olmuş benimkisi. Umarım ilerleyen günlerde başka aydınlatıcılarının da (mesela Champagne Pop) böyle mini kitlerini çıkarırlar da bizler de deneme fırsatı buluruz.

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar