Bu Blogda Ara

18 Temmuz 2017 Salı

Kiko Milano Smart Colour Eyeshadow 12 Metallic Rosy Sand Far




Merhabalar,

Bugünkü konuğum taaa şuradaki Kiko Milano Ankara mağazasındaki ilk alışverişimde öngösterimini yaptığım şahane bir tekli far. Kiko'daki ilk alışverişimde elimde swatchlayıp çok çok beğendiğim 12 numaralı Metallic Rosy Sand isimli farı daha da yakından incelemek üzere imleci aşağıya doğru sürükleyiniz! 

Panın içinde 1.8 gramlık far bulunmakta. Sade bir dış ambalajı var. 



Kiko Milano Smart Colour Eyeshadow 12 Metallic Rosy Sand günlük makyajlara çok yakışan bir renk. Özellikle yaz makyajı moduna geçtiğim şu günlerde sıklıkla kullandığım bir far. Geçtiğimiz günlerde burada incelediğim Bobbi Brown Red rujla bu farı kombinlemeyi çok seviyorum. Hafif göz makyajı ve capcanlı dudak makyajı yaptığım şu sıcak yaz günlerinde vazgeçilmezim oldular resmen! 

Kiko Milano Smart Colour Eyeshadow 12 Metallic Rosy Sand farı far bazlı ve far bazsız olarak test ettim. Far bazsız olarak kullandığımda rengini tam vermediğini gözlemledim; ancak asla 6-7 saat sonra bile rengi solmadı. Tabii bu durumda benim göz kapaklarımın yağlı olmaması da etkili. Ancak far bazı ile uyguladığımda rengi mükemmel oturdu, tüm ışıltıları belirginleşti. Ben daha çok altına ışıltılı bir kalem far ile uygulamayı tercih ettim, çünkü bu sayede bangır bangır bağırmayan ancak çok kararında bir ışıltı sağlayan göz makyajı uygulaması elde ettim. 



Pigmentasyonu çok iyi olan Kiko Milano Smart Colour Eyeshadow 12 Metallic Rosy Sand farın hafif  tozutma sorunu ve göz altlarına biraz dökülme problemi var. O nedenle göz makyajımı yaptıktan sonra göz altlarımı aydınlatmadan önce mutlaka dökülen partikülleri temizleyip kapatıcılık o şekilde uyguluyorum. Kiko Milano Smart Colour Eyeshadow 12 Metallic Rosy Sand farın güncel fiyatını bilmemekle birlikte şu anda Kikodaki indirim dolayısıyla avantajlı olarak satın alabileceğinizi düşünüyorum. Tüm bu yukarıdaki yorumlarım ışığında Kiko Milano Smart Colour Eyeshadow 12 Metallic Rosy Sand farı çok beğendiğimi ve fiyat-performans bakımından da oldukça başarılı bulduğumu belirtmek isterim. 





Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar